Sweet :-) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Har funnet drømmekjolen nå... Men finner den ikke på noe norske butikker( og den koster vel mer enn jeg har råd til her). Tør jeg bestille fra utlandet?har aldri bestilte ting fra utlandet. Er d trygt? hva vis den ikke er helt topp i størrelsen? kan jeg gå til en skredder her i byen å få den tilpasset vis den ikke sitter perfekt? kan jo være jeg blir litt tynnere(er inni ett treningsprosjekt) til bryllupet skal stå. er jo tross alt 7 mnd til Noen med erfaringer? Eller en slik kjole å selge?? http://www.alfredangelo.com/Collections/ProductDisplay.aspx?productID=6ce28ccc-04df-47e2-a314-bccf57d3cedf&categoryID=8b186130-0d63-4e3c-ac5c-aea0d9566e1c&pg=1 ( med vinrød farge)
Anne-B. Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Svigerinna mi gjorde dette, hun sendte mål til skredderen hun bestilte fra og fikk den i posten. Kosta henne 1000 kr. Det som kan være verdt å vite, er at de ikke alltid lager plass til pupp. Asiatiske kvinner er ikke alltid av den barmfagre sorten.Svigerinna mi bestilte kjole med snøring i ryggen, så det gikk bra. Fin kjole.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 jeg har gjort det, og er veldig fornoeyd! Skal bruke den om 1 1/2 mnd... Fikk den levert på doera ca 10 dager etterat jeg hadde levert måla!
Hjertefamilien Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Fikk ikke linken din til å virke...? Gjort det jeg også, 2 ganger. Første gangen var egentlig en testkjole som jeg ikke hadde planer om å gifte meg i.. Ville bare sjekke kvalitet. Kjempe fornøyd! Andre gangen bestilte jeg DEN kjolen jeg ville gifte meg i, og den var rett og slett råfin. God kvalitet, bra sydd, raskt og ikke minst: rimelig. God kommunikasjon m skredderen hele veien
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Nydelig kjole! Jeg bestilte kjole fra Kina, og den ville passet perfekt, om ikke jeg hadde gått ned i vekt før bryllupet. Nå ble den ikke så mye for stor at jeg giddet å gjør noe med det, og det var ikke noe som syntes heller. Betalte vel ca 1000,- inkl frakt, og var kjempefornøy med kjolen. Har fått masse skryt for den. Om du regner med å bli slankere før bryllupet, så ville jeg trukket litt fra på målene, iallefall om det er snøring i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå