*3 prinsesser* Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 ...hvordan henger dere pakkene opp?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Sønnen har brodert julekalender hvor det er en ring ved hvert tall. Pakker inn pakkene som man pakke inn pakker, også knyte jeg tråden i ringen på kalenderen. Som regel henge jeg opp alle pakkene på kvelden 30.november, men i år er noen av gavene litt store. Så dem legge jeg på ei hylle og tar ned den dagen han skal ha den.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg gjør som Fru hotten tott. Men i år er det første gang jeg skal lage til to barn så vet ikke om jeg klarer å få hengt på 48 gaver eller om det blir for tungt.. så jeg må kanskje henge på litt etter litt. i år har jeg kjøpt slike poser på NiLLe (som var til julekalender), hvor det var med tau. så slapp jeg å pakke inn hver enkelt ting. Håper det blir bra.
1prinsesse+1i magen Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg henger de ikke opp. I forfjor kjøpte jeg en sånn fletta tre kurv, og prinsessa vil ikke høre om å bruke noe annet til julekalender. Pakker inn alle gavene i likt papir med fine sløyfer og bånd rundt, så skriver jeg dato på hver enkelt gave og legger alle i kurven. Ser veldig fint ut og pynter fint opp..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Har ringer på kalenderen, men i og med at mange av ringene er forsvunnet, og eller holder på å løsne har jeg hengt pakkene i beslaget, de siste årene har jeg satt pakkene på gulvet under kalenderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå