Gå til innhold

Dere som har pakkekalender til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan henger dere pakkene opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen har brodert julekalender hvor det er en ring ved hvert tall. Pakker inn pakkene som man pakke inn pakker, også knyte jeg tråden i ringen på kalenderen. Som regel henge jeg opp alle pakkene på kvelden 30.november, men i år er noen av gavene litt store. Så dem legge jeg på ei hylle og tar ned den dagen han skal ha den.

Skrevet

Jeg gjør som Fru hotten tott. Men i år er det første gang jeg skal lage til to barn så vet ikke om jeg klarer å få hengt på 48 gaver eller om det blir for tungt.. så jeg må kanskje henge på litt etter litt. i år har jeg kjøpt slike poser på NiLLe (som var til julekalender), hvor det var med tau. så slapp jeg å pakke inn hver enkelt ting. Håper det blir bra.

Skrevet

Jeg henger de ikke opp. I forfjor kjøpte jeg en sånn fletta tre kurv, og prinsessa vil ikke høre om å bruke noe annet til julekalender. Pakker inn alle gavene i likt papir med fine sløyfer og bånd rundt, så skriver jeg dato på hver enkelt gave og legger alle i kurven. Ser veldig fint ut og pynter fint opp..

Skrevet

Har ringer på kalenderen, men i og med at mange av ringene er forsvunnet, og eller holder på å løsne har jeg hengt pakkene i beslaget, de siste årene har jeg satt pakkene på gulvet under kalenderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...