mamamari Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har bestilt en All in One bleie, for å se om de er bedre/mykere behageligere og ikke minst mer økonomiske for meg.. Liker ikke at min lille baby på 9 uker skal ha røde merker etter bleien der den strammer. (nei det er ikke en for liten bleie )
mamamari Skrevet 14. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2008 all in one er tøybleien med vanntett trekk, innlegg og av bomul så vet dere detl.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Vi bruker BG AIO på vår lille gutt på 13uker :-) Det er så sinnsykt enkelt, den ser ut som en vanlig bleie og virker på akkurat samme måte. Eneste forskjellen er at jeg putter mine bleier i en wetbag og vasker dem, isteden for å kaste bleiene i søpla. Brukte engangs frem til han var ca 6 uker. Hadde noen dager med libero her nå og da ble han skikkelig sår. Så det blir nok for tett for huden til lillegutt. Er kjempefornøyd med bleiene :-)
&KJ& Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Har brukt tøybleier i et år, og er superfornøyd. Bare husk å ikke bruk tøymykner i vasken, det ødelegger absorberingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå