husmus &2 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg kom hjem fra sykehuset i går og i dag har jeg hatt 2 frostanfall. Jeg ringte til barsel men de sa bare at jeg skulle ta kontakt igjen hvis jeg hadde feber og det har jeg ikke hatt. Men hva kan det være?? Jeg ser ikke helt at det kan være brystbetennelse - jeg har kommet over kneika med blødende og såre brystvorter, i går var det ene riktig nok ganske rødt og hardt, men det har gått over etter at jeg har massert og pumpet som en gal - fortsatt litt harde kuler men ellers er brystet mykt. Jeg ser liksom ikke helt at det kan være betennelse heller. Jeg hadde keisersnitt men såret er helt fint. Kan det være hormoner og nerver (mangel på søvn?) Noen som har opplevd noe lignende? Det er utrolig ekkelt!!!
~Snublefot~ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg har lavt stoffskifte, og får slike anfall dersom medisineringen er for høy eller for lav... Du kan jo ta en blodprøve og sjekke, så vet du om det er noe med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå