Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken musikk går igjen hos deg nå?

Nå har jeg lastet ned dum dum boys! Lenge siden jeg har hørt dem nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hører på masse forskjellig..Bruce Springsteen, Elvis, Country, 90-talls etc...

Skrevet

Hører på veldig veldig mye forskjellig.. Folk blir overrakset over hvor ulik musikk smak jeg har. Hva jeg hører på, kommer ann på humøret og dagsformen. Kjører jeg bil hører jeg ofte på radio, og der er det stort sett de samme sangene som går igjen..

Skrevet

Hører på alt mulig. Hvis det går an¨å danse eller synge til det er det greit:)

Akkurat nå sitter jeg og hører på nedtellingen av Norges topp tusen på Radio Norge:)

Skrevet

Dum dum er driiiiiiiitbra!!! :)) En av de beste konserter jeg har vært på i mitt liv var med dem for et par år siden.

Ellers hører jeg mye forskjellig, alt etter humør og hva jeg skal gjøre mens jeg lytter. Hvis jeg skal ha bakgrunnsstøy til husarbeid går det ofte i Springsteen. Har hørt mye K.T Tunstall mens jeg har kjørt bil i det siste. Skal jeg ha musikk mens jeg leser kan jeg godt ha noe klassisk eller Enya eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg er nok en rocke-mamma:)

For tiden hører jeg på Glasvegas,Interpol og Okkervil River. Liker mye forskjellig musikk og forskjellige typer musikk, men rock er vel det som ligger hjerte nærmest:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...