Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egentlig en bra ting når nurket på 4 mnd synes "borte" er morsommere enn "tittit"? Ler så hun rister når jeg gjemmer ansiktet og sier "borte", men det er ikke på langt nær like gøy når jeg kommer fram igjen.

...i serien ting knøttet gjør for å bryte ned mammas selvbilde mens mamma ler og synes det er søtt. (tidligere: første gang hun lo av meg var når jeg tok på meg buksa. Og det er ingenting som er så fint å gripe etter som nesa til mamma, den er så stor og fin!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min var ikke mange mnd gammel da hun fikk rett og slett latterkrampe av å se mammaen sin naken....Koselig!=)

Skrevet

haha :P ...for ikke å snakke om hvor hysterisk gøy det er når jeg tørker håret... ser ut som et troll, og det slår jo alltid an... :)

Skrevet

Hihi, så søt! Lillegutten vår skal alltid suge seg fast i nesene våre. Og nå har han fått helt dilla på øyne. Jo dypere fingeren er planta i øyeeplet, jo bedre. Og du kan bare glemme å lukke dem. Små fingre kommer innunder det meste.. *auch*

Skrevet

Vår lille elskling på 14 mnd har som hobby å bite i alt som finnes av tær. Dette kommer hun på når jeg har på meg strømpebukser. En gang bet hun mamma til blods, og lo seg halvt fordervet av et etterpå. Da var hun ikke fyllt året enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...