Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 jeg har et "problem". jenta mi er 11 mnd. jeg fikk jobb tilbud i dag, på en jobb som sikkert er bra. god lønn og grei arbeidstid. problemet ligger i det at jeg hadde tenkt å være hjemme med henne i noen maneder til.. nå må jeg gjerne senf\de henne i barnehage.. tanken på å være borte fra henne gjør meg rett og slett fysisk dårlig.. jeg vet ikke hva jeg vil gjøre.. må jo begynne å jobbe før eller siden, hadde bare håpet detvar senere.. jeg ligger å vrir meg hele natten mad tanken på å være borte fra henne.. er det noemalt å ha så seperasjonsangst?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Ta jobben, jenta di kommer til å kose seg i bhg, for hun begynner å bli såpass stor at det ikke gjør noe å være litt borte fra hverandre. Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg har også helt angst for at ungen min skal begynne i barnehage. Det nærmer seg veldig, og jeg dytter følelsene bort. Blir kvalm av tanken på å være borte fra han. Hadde fødselsdepresjoner noen måneder etter han ble født, og jeg tror angsten kan ha noe med det å gjøre. Tror det er normalt å grue seg, men angst skal man ikke ha tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå