Gå til innhold

Fødsel på gang ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken vært plaget med løs mage. På kontroll i dag var det 2 cm. åpning,men slik jeg forstod det ikke moden livmormunn. Jenta lå imidlertid langt nede i bekkente, med rumpa først. Er dette tegn på at noe er på gang. Dette er min 3.fødsel, men synes det er like vanskelig hver gang dette her. Venter forresten tvillinger denne gangen.

Kan det starte i helgen eller kan jeg ennå gå en stund før fødselen er i gang. Hva tror dere. Er snart 37 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...jeg har også hatt løs mage siste 2 dagene og jordmor sa til meg at det er et tegn på nærstående fødsel.........så jeg går også og venter.

jeg vil nok tro at det starter hos deg snart,i og med at du allerede har 2 cm,løs mage ,flergangsfødende og attpå til venter 2 nydlige:)

masse lykke til:)

Skrevet

Lykke til til deg også. Tar meg i at jeg går og kjenner etter smerte og blir skuffet når ting ikke er vondt. Ikke ofte en ønsker smerte, men resultatet er så fantastisk....

Skrevet

he he, kjenner meg igjen der:) jeg venter nr 3:) går og kjenner og kjenner og når jeg får litt vondt så går jeg bare å håper på at det skal bli vondere....he he, vi er igrunn ganske merkelig vi gravide:)

gleder meg bare så utrolig mye til å få babyn i armene:) går ikke fort nok......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...