Gå til innhold

Gravid med Donna fruktbarhetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man også kan få utslag på Donna Fruktbarhetstest om man er gravid? Hadde EL for 2 1/2 uker siden, og har de to siste dagene lurt på om jeg kan være gravid. Har nemlig vært utrolig trøtt og småkvalm - akkurat som jeg var med førstemann omtrent på denne tiden. Men i dag dukket det opp et begynnende bregnemønster igjen på mikroskopet, akkurat slik det gjør et par dager før EL. Kan det være at kroppen er litt forvirret og igjen gjør seg klar for EL, eller kan jeg være gravid? Håper på det siste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt,men jeg har bestilt meg en slik i dag...fungerer den bra?? har aldri hørt om denne før jeg leste om den på nettet skjønner du:) krysser fingre for at du er gravid:) dytt dytt...

Skrevet

Med førstemann fungerte det i hvert fall, han kom på første forsøk etter at jeg fikk utslag på testen. Men vet ikke helt denne gang. Har kun hatt en mens etter fødselen ( tok 1 år på dagen før den kom tilbake) så ikke sikkert jeg er helt i rute ennå. Får bare vente og se...

Lykke til med testingen, håper den fungerer for deg. Har sett at det er litt blandede erfaringer her inne, men som sagt så fungerte den bra med førstemann:)

Skrevet

LINK TIL DEN TESTEN??:)

Skrevet

Jeg fikk aldri prøvd den jeg, mistet den i gulvet 3. dagen og ødelagt ble den! Ikke akkurat en solid sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...