jente+gutt+? Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Tror dere det har effekt for de fleste? Sitter og lurer på om jeg skal bestillemmeg en time....
~~ElleMelle~~ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde stor tro og forhåpninger. Tok 5 behandlinger fra 3 uker før termin, skulle jo både bidra til å sette i gang fødsel og effektivere rier slik at fødselen ble kortere. Jeg gikk 10 dager over termin, fra riene startet til mini var ute gikk det 30 timer og det var etter at det ble gitt riestimulerende drypp etter et døgn... Så for min del hjalp det nok ikke noe særlig.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jeg vet jo ikke om det virket eller om det samme ville skjedd uansett, men jeg hadde en rask og grei fødsel med førstemann, og riene begynte samme dag jeg hadde siste behandling, en uke før termin. En venninne av meg gikk to uker over med førstemann, andre gang gikk alt mye raskere og hun fødte til termin - da med modningsakupunktur. Men - det kan jo ha skjedd uansett... Jeg tror det virker, så jeg tar det denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå