Bananikakao'n Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Det må vel være noen her inne som vet noe å finne på på julebordet på jobben? Vi blir ca 30 stk. Trenger noe litt underholdene, morsomt. Vi har laget en passe dårlig sang, men skulle hatt en ting til å drive med i løpet av kvelden=)
Bananikakao'n Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Hahaha=) Men bortsett fra det?
Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hva jobber du med da? Jeg har egentlig ikke erfaringer med julebord, skal på mitt første den 22.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Kommer ikke på noe nå, men dytter litt til for deg så kanskje noen andre kan hjelpe:)
erteposen + 4 Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Vi lagde en liten film sist. En reportasje og intervju med ansatte der de svarte seriøst på spørsmål - så klippet vi inn helt syke spørsmål. Hva synes du om sjefens egenskaper på dansegulvet, og så lag folk ut om noe helt annet. Folk lo i alle fall.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 la det vær, og la folk ha det morsomt i lag uten andre "dumme" festligheter. haaater julebord og div. med "opplegg".
Alvorlig Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Dette lurer jeg også på! Sitter i underholdningskomiteen og er litt blank.
Bananikakao'n Skrevet 14. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2008 Folk skal nok få ha det morsomt, Stinkerbelle, men det er kjekt å ha noe likevel. Har tidligere hatt sånn at noen har fått en oppgave gjennom velden. _Noen skal skåle mye mens en annen får instruksjon om at når noen skåler skal h*n si AIAIAI eller lignende. Neste person får i oppgave å kommentere AIAIAI'n med et eller annet, f eks et nys. Dette ble hysterisk festlig etterhvert, var mange som hadde oppgaver. en skulle fortelle en vits under middagen, en annen skulle sørge or at glasset til sjefen aldri var tomt. Sånne ting er bare morsomt, synes jeg.
Piri Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Er enig i å la det være. Synes det er pes å ha slikt på selve julebordet. Men i forkant er det artig og trivelig å finne på noe. Har vært på kanefart på røros og en gang akte vi på oppblåsbare ting i en slalombakke (vel og merke var drikke inkludert) hehe. MEN en gang var vi på lysøen og hørte på felegnikking av ole bull. På veien dit ble det servert rikelig med drikke, så du kan jo tenke deg hvor tragisk det var. Men under julebordet vil jeg bare spise og drikke, prate med andre og danse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå