lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 herregud så mange kjipe bivirkninger som var vanlige ifølge vedlegget. er dere plaget med diverse bivirkninger?
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 ja det var det verste jeg har vært med på! blødde og blødde noe helt enormt! var forferdelig synes jeg, startet allerede et par timer etter jeg tok første pillen, og jeg tok kun i tre dager, og det varte i nesten to uker etterpå. anbefales IKKE av meg iallefall! jeg gikk rett på nettet å bestilte med en pfc, lett og enkelt og fullstendig uten bivirkninger.beste kjøpet jeg noen gang har gjort!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Hadde sporbloedninger nesten hver dag de foerste ukene, men nå har jeg ikke hatt mensen på sikkert 1/2 år. Merker ingen andre bivirkninger. Så jeg anbefaler det, jeg Alltid 1000vis av bivirkninger å lese om. De må jo skrive det selvom det ikke er 1% som har opplevd det engang....
Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Har du begynt på de? Jeg er storfornøyd, ingen blødninger og ingen andre bivirkninger:) Har ikke hatt mensen på 2 år jo, og DET er bra det:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 jeg blødde normalt når jeg gikk på de, hadde ingen andre bivirkninger heller.
Gjest bissen Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde ingen plager da jeg gikk på pillene, men fikk en stor bivirkning; tvillingjenter.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Jeg HATER de pillene. Hadde mensen fem ganger hver måned, visste aldri når den kom. I tillegg gråt jeg hver eneste dag. Var helt på tur. Til slutt nekter sambo meg å ta dem, og en måned senere ventet vi et lite nurk.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Oida, bissen... Hvor lenge hadde du gått på de? Tok du de regelmessig? Hadde du mensen normalt når du gikk på de? Blir jo rent nervoes her
Brokade Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Disse er det eneste prevansjonsmiddelet som ikke har fungert på meg.. kontinuerlig blødning. Begynte på denne pga. anbefalt av legen siden jeg ammet. Anbefaler P-sprøyte... trygt, lettvint og slipper menstruasjon :-) Har brukt dette i 5 år... ble gravid på første forsøk etter jeg sluttet på denne. Hvorfor blø når man kan slippe??? Skjønner ikke hvorfor ikke alle bruker dette.
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Ja, jeg var så plaget med blødninger som aldri sluttet, at jeg ikke kunne gå på dem.
Gjest bissen Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Alle reagerer forskjellig på prevensjon da, tror de fleste bare må prøve forskjellige ting og finne ut hva som funker. Hehe, ingenting er 100% sikkert vet du:) Men tror ikke du skal ta meg som et gjennomsnittelig eksempel her..de funket greit for meg ellers da (funket blir vel feil ord) ift blødninger i hvert fall. Jeg slapp mensen i to år da jeg hadde hormonspiral, syns det var supert, måtte fjerne den til slutt da jeg fikk infeksjon..ikke noe farlig. Andre hormonspiral måtte jeg operere ut da, legen stakk den gjennom livmor. Men det er bare min uflaks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå