*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Går det an å ha msn på linux?
Grigri m/3 gutter Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Google amsn, den hadde jeg. Vanlig msn går ikke.
Randis Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Det finnes flere gode instant messaging (IM) klienter for Linux. Pidgin og Kopete er begge veldig bra og støtter bl.a. MSN. Dersom du bruker KDE så anbefales Kopete, hvis ikke er antakelig Pidgin den beste. Mannen til randis
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Jeg har linux på min bærbare og bruker aMSN, og er veldig fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå