☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Elsker ACDC vil ha billetter noen som kan hjelpe?
Pappa`n til gutta boys Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Du må nok se litt på finn.no. Ligger noen der til blodpriser
Tarantellamora Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg er også på jakt etter billetter. Enten ac/dc eller metallica. Og jeg har sett på finn.. Ac/dc kan en få for 585 pr billett, mens metallica koster 700-850 kr.. det er dyrt ja.. Jeg har såååååååååå lyst å kjøpe til mannen til jul...
*ale* Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Jeg er også på utkikk...AC/DC. De på Finn ender opp på flere tusen når folk begynner å by.. Og så høret jeg at de hadde lagt ut flere billetter i forrige uke uten å annonsere det Møkka- billettservice... Ønsker det til meg selv til jul...
Pappa`n til gutta boys Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 "Og jeg har sett på finn.. Ac/dc kan en få for 585 pr billett, mens metallica koster 700-850 kr.. det er dyrt ja.. " Det er faktisk hva billettene koster fra billettservice/posten, så får du de til den prisen er det ikke noe å klage på. De som ligger på finn står til innkjøpspris mens de faktisk selges for 1500-3000kr pr stk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå