ifie Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Veldig mye om og men og fram og tilbake etter det berømte utsagnet til Jan Thomas (...du får slappe pupper av å amme..."), men hvordan er det EGENTLIG?? Jeg selv hadde små sprettpupper før jeg ble gravid. Fikk digre meloner etter fødselen, ammet, og har nå små slappe pupper.. Ble det store forandringer hos dere? Ammer/t dere?
Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Nå var ikke mine pupper engang ferdig utviklet da jeg ble gravid da, så vet ikke om jeg teller:P Jeg hadde vanlige pupper for en 16-åring før jeg ble gravid, litt flat men likevel såg de ut som damepupper:P De ble badeballer rett etter fødselen, og nå har jeg akkurat sluttet ammingen og de henger nesten nede med navlen, lekkert for en 18-åring det du! Stooore forandringer vil jeg si:P jeg ammet i nesten 11 mnd, vet ikke om det har noe å si?!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 hadde små pupper, etter amming blir de hengende, men likevel litt større enn de var... ammet 10 mnd med førstemann... vesla er 6 mnd, ammer enda.....
ifie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Det er det jeg lurer på da, InaPetrineSnuppeline; har ammingen noe å si for om puppene blir slappe? Men til nå har altså tre av tre fått slappe pupper etter graviditet og amming
Raych Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Det er vel egentlig selve svangerskapet som eventuelt gjør puppene slappe, og ikke ammingen. Når man begynner å amme har hormonene under svangerskapet allerede gjort sitt til at puppene blir slappe etterpå. Alle opplever ikke det da, men litt slappere blir de vel kanskje til alle? Jeg har ikke merket selv at mine er blitt slappere, emn mykere på en måte, hehe:)
Raych Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg har forresten ikke ammet så mye. Med førstemann ammet jeg ved siden av flaske i 5 uker. Med andremann fullammet jeg i 2 mnd.
ifie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Ja, det har jeg også hørt, Raych; at det er hormonene i svangerskapet som gjør puppene slappe. Men jeg tenker at om jeg ikke hadde ammet gutten min, ville kanskje ikke melkeproduksjonen tatt helt av og blåst de opp til uante dimensjoner... Når så digre pupper krymper igjen, MÅ de jo bli slappere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå