Shiny84 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 noen som har opplevd å få sytråd strek på cb? den lodrette alså, at den er så tynn som en sytråd....? er den da neg, eller pos?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg har ikke opplevd det. Men har hørt at hvis man kan antyde en strek uansett tykkelse og hvor sterk den er, så er den positiv. En strek er en strek.
74skytte Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Det sies at en strek er en strek, og da er det positivt. Den streken slår ikke ut dersom det ikke er hcg i kroppen din. Men jeg sverger til cb digital, for da behøver du ikke å tyde streker. Da står det "gravid" eller "ikke gravid" med bokstaver. Er du usikker, så kjøp en sånn. Jeg testet som regel med billigtester eller el-tester først, og hvis det ble utslag der, så kjøpte jeg cb digital for å få det bekreftet.
Shiny84 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 ok.... jeg får kjøpe meg en digital til mandag, da har jo kroppen hatt noen dager på seg til å evt prod mer hcg oxo..... har aldri opplevd at den er blitt sånn før...... men føler meg litt preggers da.... hi, hi, dette blir spennende..
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Hei... ikke for å skuffe deg, men jeg fikk det en gang. Var ikke gravid... Men spurte om det samme den gangen jeg og, og da fikk jeg svar fra noen som hadde opplevd det samme, og var gravide. Så det kan vel slå begge veier! Lykke til!
Shiny84 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 ja, får ikke for store forhåpninger... tar en ny test i morra tenker jeg... og evt på mandag... takk for svar alle sammen
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Kan vel slå begge veier ja,hver gang jeg har tatt test har den vert dønn negativ..helt til i sommer,jeg måtte studere testen flere ganger for å bestemme meg for om det var en ekstra strek eller ikke...med litt fantasi så var det det...Og gravid det var jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå