Gå til innhold

samboer vise null interesse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har det som meg? samboeren min viser null interesse for barnet som vokser i magen min.!! føler det er bare jeg som gleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er så uvanelig...

er veldig vanskelig for fedrene å skape et forhold med fosteret inne i DIN mage.... tror det forandrer seg litt når de kan feks kjenne spark osv...

Skrevet

har viste ikke noe interesse for føstefødte heller men da var han bare 17 så slo meg til ro med det. men nå er han 20 å burde bry seg

Skrevet

Det er en helt vanlig reakson fra far å ikke ha noen stor interesse. Barnet vokser i deg, du kjenner alt det fysiske. For ham er det bare en abstrakt ting. Når baby kommer så slår det tvert om.

Min sambo viser litt interesse, men f.eks min far som da blir bestefar brydde seg ikke det minste sist, og heller ikke nå. Han gadd ikke se på UL bilde heller, men når babyen er der og gir respons så er det en HELT annen mann som viser seg.

Kanskje du hadde hatt godt av å lese litt om fars reaksjoner etc, slik at du ikke bygger opp under dette på en negativ måte. Det er aldeles ikke så lett å bry seg om noe man ikke har noe forhold til ennå. Står mye i svangerskapsboken man får hos JM om dette og sikkert masse her på BIM også. Hvis ikke så kjøp en bok :)

Skrevet

Ja, dette tror jeg er ganske vanlig. Skjedde også her. Jeg syns det var veldig pussig, for han har alltid gledet seg til å bli pappa.

Jeg tok det også opp flere ganger, men han syns det var så fjernt for ham, så vanskelig å forstå at det lå et barn i magen min, nesten skummelt.

Siste gangen jeg tok det opp, var jeg ganske langt på vei. Da sa han: Det er jo derfor jeg jobber som en helt nå på jobben slik at jeg kan ta ekstra fri, det er derfor jeg pusser opp i huset og maler og står på, det er fordi jeg vil at det skal være fint når han kommer!

De har sikkert sine måter å vise det på. Han er forresten verdens beste pappa nå, det har han vært fra dag 1!

Skrevet

Vi venter det 4. barnet, og min mann viser ikke så mye intresse for bebisen i magen han heller.

Det har värt slik i alle sv.skapene, förste gangen var jeg veldig lei meg for det. Men nå har jeg vendt meg til det.

Det er nok helt normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...