chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 På morgen eller ettermiddag? Synest å huske at de burde taes på ettermiddag for det er mest vanlig at EL skjer da? Er dette sant eller er dette noe jeg har drømt?
Tingeling27 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 hmm...kjøpte el tester i dag...sto ikke noe i pakningsvedlegge om tid på dagen..sto bare når hvilke dag man kunne begynne å teste...men mener man skal teste til samme tid hver dag?? så skulle man ikke drikke på ett par timer før man tester,så er vel best på morgenen når man står opp vil jeg tro???
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Okay, er rimelig sikker på at jeg ved en anledning har hørt ettermiddag.. hehe,men som sagt så kan jeg ha drømt det=) Men som du sier så burde jo morgen da være det beste tidspungtet å teste på, så blir spennende nåda fremover...
Babyønske �� Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Det er vel anbefalt ettermiddag, ikke nødvendigvis fordi eggløsningen skjer da, for den skjer jo ikke ved positiv test, men 24-36 timer etter. Det er LH stigningen som gjerne skjer på ettermiddag/kveld. Det med å teste til samme tid hver dag som blir nevnt over, gjelder ved temping, ikke eggløsningstesting. Les mer om dette på www.pernille,info.
Tingeling27 Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 takk for svar:) bra noen rettet meg...merkelig at det ikke står noe om det i pakn.vedlegget?? da blir det testing på formiddagen på meg også da:) er det ved middagstider da??fire-fem tiden??
løveprinsen <3 Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Er dette tidligere chick26??? Er du allerede inne her som prøver igjen? Det vil jeg si er friskt gjort:-) Bare bra med deg????
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 Takker så mye for svar=) Begynte testingen i dag jeg da... og venter i spenning på at det skal skje noe, men har ikke helt troen da. løveprinsen.. Joda, riktig.. det er meg=) Klar igjen, like greit å bare gå for siste nr tre menst vi er så godt i gang=) Alt er bare bra og vi starter på nytt og HÅPER den skal være på plass i magen snart=) Alt bra me deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå