Gå til innhold

Noen her som har kjøpt vogn enda?


*inepetrine*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt vogn, har kjøpt Emmaljunga City Cross med Citybag.

Jeg kjøpte den for den er kjempelett, ihvertfall i forhold til lignende vogner, og det er viktig for meg. Dessuten er den fin, og veldig lett å ta av og på bag. Jeg kjøpte den for noen få uker siden, fordi jeg fikk 2008-modell med 2000 kr i avslag, og citybag til halv pris. Så da sparte jeg ca 3000 kr :)))

Anbefaler ihvertfall vognen så lang, selv om jeg kun har trillet den i stuen :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte teutonia prestige med fashion bag forrige helg:)! Den var på salg med 20 % avslag, og da måtte vi bare slå til:)! Er kjempe fornøyd så langt! Veldig lett å trille, slå sammen, og å ta av bagen. Anbefaler virkelig å prøvetrille denne i butikken!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer har kjøpt en 2008 modell emmaljunga edge duo, har hatt lyst på denne, og fikk kjøpt den ganske billig av ei veninne som skulle selge sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte vogn da jeg var i uke 3 vi, hehe, før vi visste at vi var gravide!

Har kjøpt Quinny Freestyle med dreamibag, og er veldig fornøyd med den:) (Har brukt den noen ganger når jeg har passet nevøen min, og den har funket kjempefint!). Vi fikk den for halv pris på finn.no, brukt kun i 6 uker da de skulle få vogn av foreldrene sine fra Nederland som ble forsinket, så sportsdelen var fortsatt innpakket!

 

I går bestilte jeg koppholder og hanker til å henge bæreposer på, skjønner ikke at ikke flere skaffer seg det? Er så tungvindt å alltid måtte plassere ting under vogna! De finnes i hvert fall på www.barnevognskilt.no til 249 for koppholder og 109 for 2 hanker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte simo kombi vogn på tilbud hos barnas hus igår:) Jeg hadde bestemt meg for den vogna å bare venta på ett tilbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å velge vogn blir ei utfordring. Eg har falt veldig for Bebe Confort Hightreck vogna. Har hørt mykje bra om den. Har sett den på butikken (babykos er einaste forhandler), prøvetrilla der, klikka på og av alle mulighetene. Vogna er lett, og virker veldig ok. Min ørlille tvil går i retning at den er litt smal i bagen.... men så kommer jo knerten først i midten av april....så kanskje eg slepp ta hensyn til å ha god plass til varmepose etc nedi. Noken som har erfaring med denne vogna? Ho koster jo litt over gjennomsnittet og, så har vurdert å bestille fra utlandet? Noken med erfaring rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en OTH Urban Jungle. Kjøpte den litt tidligere enn vi hadde tenkt, men en i familien var i USA og de er så vanvittig mye billigere der borte -- særlig slik som dollarkursen har vært nå. Så vi sparte vel 3300 kr på å kjøpe den ny der. Det er bare sportsdelen. Babybaggen får vi av et vennepar som har brukt vognen til alle sine 3 barn og er superfornøyd med den. Vi la vekt på at den skal være lett å bære (vi bor i 4.etasje uten heis) og smal nok til å komme på buss og trikk uten nevneverdige problemer. Lett sammenleggbare og friske farger. Og fint med justerbart håndtak, bl.a. siden det er litt høydeforskjell på meg og min mann. Så forresten at 2007-modellen var på tilbud på Steen og Strøm i Oslo for kort tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Ikke kjøpt, men tatt frem den "gamle" ;) Basson Balder (bagvogn) 06, helt herlig vogn.. Kjøpt søskenbrett til jenta vår til den, og stellebag! Går å prøvetriller innendørs ha ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte denne i des-06 da jeg fikk en gutt da, han var STOR, og det gikk veldig fint, brukte dunpose, en voksipose ville nok ikke gått. skal bruke den nå til lillesøster som kommer rundt 19.april:-) utrolig kjekt at bagen kan brukes som bilssikringsbag også, og veldig enkelt å bare klikke den på plass, både på korte og lange turer. hadde bilstil som man kunne klikke rett på hjulene også, kjempeålreit det også. Eneste negative er at sportsdelen er litt åpen for norske forhold, syns jeg. Men skal man ha en mer "lukket" sportsdel, blir en sånn type vogn mye tyngre... noe er det vel med alle vogner, får ikke absolutt alt i en vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Så på Tv2 hjelper deg igår og der hadde de vogntest. Var to av vognene som strøk på testene i Sverige (de har strengere krav i Sverige ift Norge, for i Norge følger vi de europeiske standardene). Fikk virkelig hjertet i halsen når jeg så hva som kunne skje med de vognene som fikk stryk karakter. Her er linken hvis dere vil se resultatet:

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/article2633229.ece

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...