Gå til innhold

Tips til dere med bekkenløsning: Prøv akupunktur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på modningsakupunktur denne uken, og da satte hun også nåler for bekkenløsning. Og det funket! I dag har jeg travet rundt og kjøpt julegaver, men kjenner nesten ingenting i bekkenet!! Har ellers vært nesten invalid om kvelden hvis jeg har gått mye en dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*signerer*

Er så og si smertefri etter 4 behandliger ;)

Skrevet

Virkelig? Litt skeptisk, prøvde akupunktur mot svangerskapskvalme i forrige svangerskap, hadde effekt mens jeg lå der, men like kvalm bare et par timer etter behandlingen. Men bekkenet er vondt, så jeg må vel prøve det som prøves kan. Hvor satte de nålene?

Skrevet

har tatt 12 behandlinger for bekkenet nå. er mere smertefri nå mens jeg hviler. men jeg var nok for ille når jeg begynte, så jeg har ikke opplevd det store vidunderet. må fremdeles bruke krykker hvis jeg skal på mere enn 1 butikk.

men det har hjelpt uten tvil da, for før jeg begynte så hadde jeg så vondt at jeg greide nesten ikke sove.

Skrevet

På meg hadde akupunktur ( i likheit med alt anna eg har prøvd, og det er ALT) ingen effekt, så eg trur nok at dette i likheit med andre behandlingsmetodar er veldig indivituelt. Men for all del, det må prøvast før ein veit om det fungerer eller ikkje. Julegåvekjøpinga vert difor gjordt på nettet i år.

Må vel og nemnast at eg ikkje er nesten invalid, men heilt. Så berre det å fraktast til behandling i bil var eit mareritt, kan kanskje vere difor at sjølve behandlinga ikkje hadde virkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...