ღhælgelainnღ Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hvilken modell anbefaler dere? En som er litt robust og samtidig forholdsvis enkel uten for mye duppeditter. Ikke jeg som skal ha, men ei i familien som skal få den til jul.
Snupi27 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 uansett hvilken nokia du går for må du for all del IKKE kjøpe nokia n73.. sa min n73 var litt over 1 år så ble den sååååå treig.. min tlf slår seg i "dvalemodus" eller hva jeg skal si så skjermen blir helt svart. det er greit. men om jeg skal se på klokka da så tar det 30 sekunder fra jeg trykker til lyset kommer på. skal jeg ta bilde (veldig bra bilder tar den da) så må man for gudsskyld ikke røre seg før 3-5 sekunder etter at blitsen har gått av.. da blir det ikke noe bilde.. det er så mye rart med den men får aldri surra meg til å kjøpe ny.. hehe..
Musemor med tre søte små Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med min N82, men jeg vil ikke anbefale den. Jeg jobber bla. med mobiler og det er en av modellene jeg har veldig mange reparasjoner på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå