Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Så det så. Total utklassing på den showdansen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 synes showdansen var gørr... men men.. Hejja Flo!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 (men jeg tror lene vinner da..)
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 Naj! Den var jo livat og underholdende! Flo sin var jo egentlig ganske simpel.
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Simpel som i ...kjedelig? Lene sin var hvertfall mer underholdende =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Dette programmet er en parodi! At det mennesket fikk full pott bare for å trikse litt med en fotball, det er skandale!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 vel, personlig stemmer jeg heller på den jeg har sett hatt en kjempeutvikling enn den som var flink i utgangspunktet... see? flo har hatt en utrolig utviklingskrurve og er 2 meter høy!!! hehe.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Men ingen kan påstå at han KAN danse?? Det er isåfall ren og skjær løgn! Voldsomt engasjement jeg plutselig fikk... hehe.
ღhælgelainnღ Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Lene vinner nok sikkert, er jo flink til å danse, men hun eier jo ikke utstråling og karisma. Smilet stivner halvveis og den irriterende måten hun må vinke på hver gang... Men men, en må jo vinne til slutt..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 klart han kan danse!!! det må du vel se? og nej, han danser da ikke som en proff nej, men mye mer sjarm og it en lene synes jeg da. det sier jeg ikke fordi jeg er sjalu for at hun er så pen som noen sikkert snart sier her inne. hehe. for det synes jeg nemlig at hun er, kjempepen og flink til å danse. men gørrkjedelig. folk som kan dans synes sikkert lene har hatt en kjempeflott utviklingskurve også, men det er ikke jeg i stand til å se fordi jeg ikke har noe greie på trinn og slikt.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Showdansen var hvertfall Tore Andre best på. Men som i Idol, det er ikke den teknisk beste som vinner. Da hadde vi vel aldri hatt mange av Idol vinnerne.... Det er den folk flest stemmer på som vinner, og jeg håper det blir Tore Andre og ikke Fjerte-Berte Øyen!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. november 2008 Du har et poeng der Stinker, han har jo blitt gradvis bedre. Og så er han jo utrolig søt, og så er han like høy som samboeren min. Så _det_ betyr jo litt. Høhø. Men Lene er best, uansett. =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #18 Skrevet 14. november 2008 Jeg har ikke sett en eneste episode fram til nå, så jeg kan rett og slett ikke uttale meg om kurven til noen av dem. Men jeg har da øyne, og jeg ser at Flo IKKE KAN DANSE. Jeg har faktisk litt greie på dans, og dette er bare flaut, flaut, flaut. Skjønner at dere synes han er sjarmerende/morsom/kjekk (??), men alvorlig talt, dere. Mannen kan ikke danse, og dette er et danseprogram (det er ihvertfall det de påstår, men jeg begynner å lure...).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #19 Skrevet 14. november 2008 vel, om du ikke har fulgt med så kan du jo ikke heller ane hva jeg snakker om ang. kurven hans da. det har vært supermorsomt å følge med på hvor flink han har blitt.
cherry coke Skrevet 14. november 2008 #20 Skrevet 14. november 2008 Selvfølgelig kan han danse!! Selv om det ikke er like grasiøst og elegant hver gang, så kan han danse, jo!
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #21 Skrevet 14. november 2008 Tror vi bare kan være enige om å være uenige
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. november 2008 #22 Skrevet 14. november 2008 Syns ingen av de er no flinke jeg .. Har ikke sett en episode før i dag. Og må si at begge er håpløse. Men Fotballstakan har litt mer sjarme enn Lene
du og jeg og vi to Skrevet 14. november 2008 #23 Skrevet 14. november 2008 Helt enig! Jeg hadde absolutt trodd at det skulle bli Mikkel og Lene A. i finalen, men nå håper jeg virkelig at hun vinner. Han har hatt en god læringskurve, men det har jammen hun også. Jeg synes det er stor forskjell fra de første dansene - og samtidig har mine tanker om henne endret seg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå