Gå til innhold

Lene Alexandra vinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det så. Total utklassing på den showdansen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes showdansen var gørr... men men..

Hejja Flo!!!

Skrevet

(men jeg tror lene vinner da..)

Skrevet

Naj! Den var jo livat og underholdende! Flo sin var jo egentlig ganske simpel.

Skrevet

Simpel som i ...kjedelig? Lene sin var hvertfall mer underholdende =)

Skrevet

Dette programmet er en parodi! At det mennesket fikk full pott bare for å trikse litt med en fotball, det er skandale!

Skrevet

vel, personlig stemmer jeg heller på den jeg har sett hatt en kjempeutvikling enn den som var flink i utgangspunktet... see?

flo har hatt en utrolig utviklingskrurve og er 2 meter høy!!! hehe.

Skrevet

Men ingen kan påstå at han KAN danse?? Det er isåfall ren og skjær løgn!

Voldsomt engasjement jeg plutselig fikk... hehe.

Skrevet

Lene vinner nok sikkert, er jo flink til å danse, men hun eier jo ikke utstråling og karisma. Smilet stivner halvveis og den irriterende måten hun må vinke på hver gang... Men men, en må jo vinne til slutt..

Skrevet

klart han kan danse!!! det må du vel se? og nej, han danser da ikke som en proff nej, men mye mer sjarm og it en lene synes jeg da. det sier jeg ikke fordi jeg er sjalu for at hun er så pen som noen sikkert snart sier her inne. hehe. for det synes jeg nemlig at hun er, kjempepen og flink til å danse. men gørrkjedelig. :D

folk som kan dans synes sikkert lene har hatt en kjempeflott utviklingskurve også, men det er ikke jeg i stand til å se fordi jeg ikke har noe greie på trinn og slikt.

Skrevet

Showdansen var hvertfall Tore Andre best på.

Men som i Idol, det er ikke den teknisk beste som vinner. Da hadde vi vel aldri hatt mange av Idol vinnerne....

Det er den folk flest stemmer på som vinner, og jeg håper det blir Tore Andre og ikke Fjerte-Berte Øyen!!!

Skrevet

Du har et poeng der Stinker, han har jo blitt gradvis bedre. Og så er han jo utrolig søt, og så er han like høy som samboeren min. Så _det_ betyr jo litt. Høhø.

Men Lene er best, uansett. =)

Skrevet

Heia Tore Andre!!:)

Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste episode fram til nå, så jeg kan rett og slett ikke uttale meg om kurven til noen av dem. Men jeg har da øyne, og jeg ser at Flo IKKE KAN DANSE. Jeg har faktisk litt greie på dans, og dette er bare flaut, flaut, flaut.

Skjønner at dere synes han er sjarmerende/morsom/kjekk (??), men alvorlig talt, dere. Mannen kan ikke danse, og dette er et danseprogram (det er ihvertfall det de påstår, men jeg begynner å lure...).

Skrevet

vel, om du ikke har fulgt med så kan du jo ikke heller ane hva jeg snakker om ang. kurven hans da. det har vært supermorsomt å følge med på hvor flink han har blitt.

Skrevet

Selvfølgelig kan han danse!! Selv om det ikke er like grasiøst og elegant hver gang, så kan han danse, jo!

Skrevet

Tror vi bare kan være enige om å være uenige :)

Skrevet

Syns ingen av de er no flinke jeg .. Har ikke sett en episode før i dag. Og må si at begge er håpløse. Men Fotballstakan har litt mer sjarme enn Lene

Skrevet

Helt enig! Jeg hadde absolutt trodd at det skulle bli Mikkel og Lene A. i finalen, men nå håper jeg virkelig at hun vinner. Han har hatt en god læringskurve, men det har jammen hun også. Jeg synes det er stor forskjell fra de første dansene - og samtidig har mine tanker om henne endret seg veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...