Gå til innhold

Erfaring med Sea Band anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man eventuelt kjøpt det og hvor mye koster det ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fåes kjøpt på enkelte apotek. Synes å huske det kostet mellom kr. 100 - 150 ,-

Skrevet

åå..de har jeg...de virker på meg..:)))

Skrevet

De koster mellom 249-299 og kan kjøpes på enkelte barneutstyrsbutikker og på helsekostbutikker (Life, tror jeg)... Jeg synes det virker som om det fungerte veldig bra, men jeg vet nå ikke sikkert, men tør heller ikke ta dem av meg! hehe

Skrevet

nei nei...så dyre er de ikke på apoteker..eller på båten.. de koster 149kr på apotekene... har kjøpt der for ett halvt år siden.. og på båten sist..maks 199kr i værtfall... så kjøp de heller der enn i barnebutikker..i barnebutikker er det alltid dyrt...

Skrevet

kjøpte på apoteket kosetet ca 150 kr. tror de virker en liten stund.. men så funket de ikke lengre.. tror det var litt psykisk at jeg synes de hjelp også.. synes det var litt vondt å ha de på. men absolutt verdt et forsøk!!

Skrevet

har god erfaring med de, de virket!

mange opplever at virkningen går litt over etter de har brukt dem en del, men jeg har en teori om at det kan være fordi noe av elastisiteten går ut av dem, slik at de ikke er like stramme lenger.

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Skal prøve å se om det virker på meg. Alt er verdt et forsøk. Ha en flott søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...