kymra Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 har fått mensen,og typen kommer hjem nå i natt etter mange uker ute.. noen tips på hvordan han ikke får vite at jeg har mensen liksom.. å ha sex uten at d blir gris liksom ? noe man kan ta får å "stoppe"mensen littegranne?
Jenny251210 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg ville nok sagt ifra at jeg hadde mensen, ikke alle gutter som vil ha sex da. Du kan jo foreslå å gå i dusjen med han
Mamma-til-3-jenter Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Han får bare greie å vente noen dager da...
Lectrix Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg pleier å ta en naproxen av og til, og det demper mensen litt. Men du bør uansett 1. si det til kjæresten og 2. være litt forsiktig likevel pga større fare for infeksjoner. Jeg ville tippet at kjæresten din ikke har så veldig lyst til å ha samleie akkurat nå, men det er da mange andre koselige ting dere kan gjøre sammen? *knis*
Frk Marge Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 det er da mange menn som gir fullstendig F... i at dama har mensen... sikker på at han bryr seg da? men fair å si ifra... det er jeg enig i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå