prekæs Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg synes Lene alexandra er skikkelig flott. Utrolig hva fjerning av div silikon har å si. Tror jammen hun er hyggelig også jeg:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Har faktisk hatt sansen for henne en god stund jeg da, tror faktisk det er ganske mye under topplokket der!
Dronningen! Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Da er vi to:o) Skulle gjerne hatt kroppen hennes men med mine egne pupper (de er faktisk større enn hennes for øyeblikket....)
OsloMor Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Det der med fjerning av silikon gjør jo underverker med folk. Hun er iallefall flink til å danse.
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Helt enig. Hun har egentlig funnet et ganske genialt konsept for å bli kjendis over natta - å overdrive den stereotypiske blondinen til de grader. Jeg tror nok hun er ganske smart. Man må faktisk være det for å synge sangen "my boobs are OK" - paradoksalt nok. En person som VAR dum ville nok ikke hatt gutsen til å gjøre det, tror jeg=)
prekæs Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Hæ. Kroppen hennes har vi jo. Men mine pupper er lengre:)
fumlis og skrikerungene Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Jeg har fått kortere mage jeg da.. Ifølge min datter;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Det gjorde jeg og når hun uttalte det;-) Et sjarmerende kompliment fra en 5 åring;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå