Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 prøver meg hele tiden men lite respons der ja..synd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 er jo ikke akkurat så mye liv her heller! Er jo bare på Anonym forumet det er mulig å få svar på noe!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 jupp..tydelig at det er minket med aktivitet her det siste halve året..aldri noen på chatten eller..
Slalotte Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 for det første så er barnetmitt.com fra 3 år.. Og sønnen min er bare 10 mnd.. Så jeg har noen år igjen på dinbaby.. Og veldig lite respons der.. Der jeg får respons er anonym forumet og skravlesiden på dinbaby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå