SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Candida soppen kva slags symptomer har ein da ? Korleis finner ein ut på prøver ? Sliter med dårlig mage og kaster opp kvar 14 dag. Har kontakta lege og hvore til undersøkelse på sjukehus. Dei finner ingen ting.
SolstråleneMine<3 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hei Har lest at oppblåst mage og søthunger er noen av symptomene. Spis mindre sukker og gjær.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Eh, jeg trodde at Candida-soppen er den man får i underlivet. Klør og svir og ser ut som cottage-cheese?? Og ja, det hjelper å holde seg unna sukker og gjærbakst hvis man er mye plaga av den.
blirjegsnartmamma Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 hehe nei, candida er noe alle har i tarmene, men noen har det i større grad en andre.. Jeg har det veldig masse, dvs hadde det masse, men har klart å blit kvitt det.. Men det kommer tilbake hvis jeg ikke spiser riktig. Du må gjerne sende meg en PM hvis det er noe du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå