konvall Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Regner med det blir stille her inne i kveld. Har dere en favoritt? Spiller egentlig ingen rolle for meg. Dette er eneste gangen jeg ikke har noen favoritt. Selv om Lene er jo flinkest.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Håper og tror Lene vinner. Men har tatt feil hver fredag så tør ikke tippe penger kan du si.. Skjønte ingenting sist fredag når det var Mikkel som måtte gå..
konvall Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Nei, husker tråden vi hadde. Var vel samtlige som tippet Lene og Mikkel. Er egentlig ikke så glad i Lene, og Tore-A er jo ikke verdens flinkeste, så da..... Hadde håpet litt på Siri i finalen jeg da.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hadde også håpet på Siri i finalen. Likte egentlig ikke heller Lene før, men etter skal vi danse har jeg fått et helt nytt inntrykk av henne. Så håper på henne ikveld. Men å etter første dansen til Flo er jeg ikke så sikker lenger på hvem som vinner. Han fikk jo masse poeng..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Har kun hatt Mikkel som favoritt, gidder ikke se på programmet, ser kun på resultatene kl 21.40
bente69;) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Lene er helt klart flinkest, så jeg håper hun vinner:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 jepp.... så på jeg, og må jo si at den beste vant:))) Selv hadde jeg Mikkel som favoritt...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Hadde også Mikkel som favoritt, men etter at han gikk ut regnet jeg med og ble ikke overrasket da det var Lene A som vant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå