lego Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Trenger flere baketips jeg... Noen som har en oppskrift på en lys sjokoladekrem til sjokoladekake? smør kakao melis kaffe men hvor mye av hver??? *heltgrønn på kakebaking*
1gangs,spent Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 300 gr smør 400 gr melis 2 ss sterk kaffe 3 ss kakao 6 stk eggeplommer visp smør og melis i mikseren. Tilsett kakao og sterk kaffe. Bland i en og en eggeplomme mens du pisker. Denne er veldig god fargen på kremen blir etter hvor mye kakao du har i. Og vil du ikke ha den sterk så ikke ta i så mye kaffe. en kalloribombe.
1gangs,spent Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Så nå at du helst ville ha en lys. Dette er en oppskrift på smørkrem. rør hvitt 75 gr smør og 1 1/2 dl siktet melis. rør i 1 eggeplomme og en ts vaniljesukker.
lego Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Tusen takk! men, eggeplommer? har jeg aldri hørt om/brukt før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå