tonebf Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Føler at jeg trenger alt fram tid den dagen jeg flytter hehe
Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Sommertøy,gardiner,duker,cd plater,filmer,album....
Galskapens overhode Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 bilder, bøker, pynt, Alt tøy du ikke får brukt de nste mndene.
Jerrys jente Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hvis du er slik som meg så lagrer på alt mulig som kanskje blir brukt en gang hvert tiår så kan du pakke over halvparten av kjøkkenutstyret og alt som ligger i bod/garasje/loft.
mamman til to gutter Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Servise, serveringsboller, vinglass, duker ol du ikke bruker i det daglige. Og så lønner det seg å begynne å rydde/pakke på loft og i kjeller og kaste mest mulig!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Kommer litt an på hvor lenge det er til du flytter, og om det blir en lang periode mellom gammelt hus er nedpakket og til nytt hus er oppakket, om du forstår. Når jeg har flytta (har flytta mye!) pakker jeg på en måte litt som når jeg skal på ferie. Legg til sides alt du er helt avhengig av, dvs klær for en viss periode, toalettsaker, enkelt kjøkkenutstyr, favorittlekene til ungene osv. Og pakk ned først det du aldri bruker eller ikke kommer til å bruke på en stund, også pakker du etterhvert det som er mer bruk for. Pakk det som er viktig for seg, og merk godt slik at du finner det fort. Helt til slist pakker du det dere er avhengige av, som om det skal være med på ferie. Slik har du truser, bleier, klær tannbørste, regntøy osv på samme plass. =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå