Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jag har äntligen fått tebax mensen 14 uker etter MA=) jag e så glad så glad!!!! Har haft to utskrapninger og mensen kom exakt 4 uker etter den andre så då går vi in i vår 1pp.. Ville bara dela med mej av min glädje=)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 det var godt å høre at mensen er tilbake, og du er klar for prøving;-) 14 uker er jo uendelig laaaaang tid..håper du blir fort gravid, og at spiren sitter godt fast i 9 mnd;-) lykke til;-)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Tusen tack.. 14 veckor är väldigt lååång tid!! Orsaken var att de missade en hel del under första utskrapningen så 11 uker etter hade jag fortsatt en hcg på 13 så fick gjort en andra utskrapning. Men sen kom exakt 4 uker senare=)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 uff,det hørtes ikke bra ut..føler med deg. hadde selv en SA i juli, og var på UL for å sjekke at alt var ute etter cytotec-piller...gyn sa det så fint ut, bare litt hovne slimhinner som ville komme ut ved første mens... men den gang ei: første mens kom presis etter 28 dager, emn var ikke kraftig...men jeg haddesmåblødninger konstant i to sykluser, og 3. mens var helt grusom...blødde som ved SA'en...så det var tydelig at ikke alt var ute likevel;-( nå har jeg ikm på onsdag, og kroppen er normal igjen...så jeg håper,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå