Lala82- Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Er det noen som vet hva man ikke bør spise mens man ammer slik at babyen ikke får mageknip??? Hvordan er det med frukt??
Expat Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Det er lettest om du nevner det du spiser i løpet av en dag som barnet har vondt i magen i... Om det ikke er et problem for dere behøver du ikke tenke på det.
A og G Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Det er helt forskjellig fra baby til baby hva de tåler. Her har jeg kun hatt problemer etter å ha spist taco (var blitt så vant til å kunne spise alt at jeg glemte at jeg ikke burde det). Men ting som jeg ble frarådet på helsestasjonen er ertesuppe og fårikål
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 som sagt over, forskjellig hva de reagerer på, om de reagerer. Min datter reagerte på sjokolade en periode. Men det har gått over nå. Ellers er det verste jeg spise sterkt krydder, f.eks i taco og retter med chilikrydder ol. Da får hun vondt i magen. Prøv deg frem og se hva babyen din får vondt i magen av og ikke. Det er ikke sikkert h*n reagerer på noe. Men tror kål, erter, løk ol. er verstingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå