tezzie Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hvor kjøper dere stoff? Gjerne nettside Fikk en kjempe fin bok i posten i dag; Hjertelige lapper av Lise Bergene. Har så lyst til å lage fine julegaver. Har noe stoff, men trenger nok mer for at gavene skal variere litt. Hehe..
tezzie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Takk ) Men syns ikke de hadde så bra utvalg der inne. Noen flere nettsider?
Anne-B. Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Det er best å gå i butikk og se på metervare. Handler på stoffogstil jeg og, men det er vanskelig å vite hvordan tøyet man får i posten, vil være.
☆Monkey Business☆ Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Bestill katalogene fra Stoff og stil, mye mer der enn på nettsiden:)
tezzie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Ja, det var kanskje ingen dum ide. Syns de hadde utrolig lite utvalg på nett. Nå har jeg vært på ebay, de har faktisk en del der også )
tezzie Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2008 Takk ) Der hadde de mye fint. Har du bestilt derfra selv? Har de lang leveringstid?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Her finner jeg masse råd, tips og inspirasjon: www.sykroken.net og www.forum.hobbyboden.com Disse forumene er vel ikke akkurat konkurrent til denne siden, så tar sjansen på å tipse deg om dem =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 tror det tok litt over en uke jeg. helt greit. måtte betale litt i toll da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå