Gå til innhold

Jeg har BARE positive erfaringer fra NAV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt på stell, fått utbetalinger når jeg skal, serviceinnstilt og vennlige.

Synes det er ok å få den andre siden også! Er så mye negativt om NAV her inne, så ville bare si at jeg min erfaring med dem faktisk er veldig god.

Så det så :-)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har BARE positive erfaringer med Get. Alt på stell, får ringt, kobla opp pc og sett tv når jeg skal, serviceinnstilte og vennlige. Vi er antakelig de to minste minoritetene i Norge, og burde ha en egen dag til feiring.

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg. Jeg har ingenting negativt å si om NAV. Ingen problemer med behandling av søknader, og jeg har fått god informasjon og hjelp på telefonen.

Skrevet

Jeg er stort sett fornøyd med det meste i livet jeg. Tror det handler mye om innstilling...... Har en venninne som hver morgen møter sure bussjåfører, går hun til legen er han dum, frisøren er dum, tannlegen er fryktelig etc. Tror av og til at vi lever i to forskjellige verdener.

Skrevet

Jeg har også bare godt å si om Nav....og helsesøster...og Get. Følte meg så alene her og så er det ikke bare meg:)

Skrevet

Jeg har stort sett gode erfaringer med NAV :) Alltid fått penger til rett tid, og fikk god hjelp da jeg skulle fylle ut søknader :) Bra jobbet!

Skrevet

Da jeg fikk foreldrepenger lenge før jeg engang hadde håpet etter min sønns fødsel, så ringte jeg Nav og fortalte at det var bra jobbet forresten :) Da ble hun som svarte helt målløs, tror ikke de får så mye skryt! Så jeg oppfordrer alle som er fornøyde til å ringe nav å fortelle det jeg - skryt gjør ofte at folk jobber enda bedre :D

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med NAV.. De har riktignok gjort noen småfeil men alle gjør feil og de har alltid vært hyggelig på telefonen når jeg har ringt og bedt de fikse feilene.. Tror faktisk det har litt med hvordan man SELV er... Er man sur og grinete og med klørne ute med en gang det svarer i andre enden så gir ikke akkurat det et godt samarbeidsgrunnlag...

Skrevet

Nettopp. Og det verste er at jeg har sett noen legge inn innlegg her...om den gangen de klikket i vinkel(:)) og satte seg i respekt på kontoret der. Pinlig...og definitivt å sette seg i taperbåsen.

Skrevet

Det har jeg også, altså i de sakene som har omhandlet meg. Men om jeg skal ta med mannen min sitt forhold til nav er historien en ganske annet.

Uten å ha noen tall å vise til, så tror jeg man skal lete lenge for å finne en bedrift med så mye inkompetanse som på nav..

Skrevet

Hva med posten og telenor? Har inntrykk av at det ikke eksisterer mennesker som aldri har hatt problem med de..

Skrevet

Uffda. Har ikke hatt noen problemer med telenor heller, jeg. Ville ikke hatt noen annen leverandør om de så ble slengt etter meg:)Seriøse og alltid hjelp å få.

Skrevet

Har også hatt gode erfaring med NAV, de har vært flinke til å ordne opp og behjelpelige når det har vært krøll:) Penger har kommet kjappere enn kjapt inn på konto, osvosv.

Ang helsesøster har det vært sånn ymse. Bussjåførene er stort sett greie og hyggelige osvosv:)

Skrevet

Når det gjelder enkle ting so angår den lille jenta mi, har jeg ingenting å utsette på dem. Dette er jo bare rutinegreier og ting de ikke kan nekte meg.

Men kommer du med andre saker, hvor det finnes en liten sjanse for at du ikke har krav på penger, kan de være veldig vrange. Er man da i tillegg psykisk nedbutt, sliten og har angst, er det lett å la seg overkjøre av dem. Husker jeg søkte om yrkesrettet attføring mens jeg gikk på skole. Men fordi jeg var "for ung" pøvde de å nekte. Min livssituasjon måtte avvike vesntlig fra det normale. Enda jeg hadde brev fra både min fastlege og min psykolog som kjente godt til mine problemer, skulle de prøve å sno seg unna. Da de til slutt skjønte at dette hadde de ingen grunn til å nekte meg, ringte saksbehandleren meg og la ut i 5-10 min om hvor på jordet han syns det var at jeg skulle få innvilget dette og at deg ikke hadde rett på det, men... ok, jeg skulle få det innvilget! Hørt på makan! Hadde formen vært bedre, skulle jeg bedt om å få snakke med sjefen hans!

Og de hadde veldig firkanta regler når det kom til å sende inn meldekort. Glemte du det innen fristen, måtte du vente lenge på de pengene! Greit å ha regler, men de må kunne være villig til å bøye litt på dem. Skulle av og til tro en prøvde å lure penger ut av dem.

Dessverre er det jo endel som prøver på det, derfor de rigide reglene. Skjønner jo det men...

Skrevet

Så klissent blide dere er på denne tråden da? *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...