Gå til innhold

Mat & drikke i pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor forsiktige er dere med hva dere spiser og drikker? Man er liksom "gravid" to uker hver måned, og jeg synes det er umulig å holde seg unna alt som man blir rådet til å holde seg unna! F.eks spekemat, røkelaks, myke oster osv. Holder meg unna alkohol mellom el og ikm og prøver å begrense kaffe'n til to kopper pr dag...det er det værste, er skikkelig kaffekjerring...hvor fanatisk skal/bør man være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder meg unna alkohol når jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke, men spiser alt mulig. Drikker ikke kaffe uansett og røyker ikke, så lever som før : ) tror ikke man trenger være så hysterisk! Prøver å huske folat, ,men er ikke lett ; )

Skrevet

Akkurat nå nyter jeg ett glass vin. Men fra el er det null alkohol. Jeg er også glad i kaffe så jeg prøver å redusere på det. Folat og tran, drikker mer enn vanlig og prøver å spise sunt. Ellers lever jeg vel som vanlig. Røyker ikke.

Maser litt på gemalen om å redusere kaffedrikkinga litt. Han har slutta å røyke og er desperat etter kaffe.

Ååååååå så deilig det er å ha frihelg å kjenne vinen varmer kroppen og sjela.......

Skrevet

Herlig følelse ja...:D...Nyt vinen og nyt frihelga, Mizzi! Hilsen en som sitter og sløyer'n på nattevakt.....gjespe...",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...