megh Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg bare lurer på om det er greit å spise pizza med pepperoni ??
Babyønske �� Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Det er det ja. Evt Listeria/toxoplasmose dør av varme.
Strandloppa og lillebror Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Uten å være skråsikker, så tror jeg at det skulle gå bra. Pepperonien blir jo stekt på 280-250 grader i ca 20 min. Så da skulle vel eventuelle skumle bakterier være borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå