Gå til innhold

Hei alle dere snille jenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått lov av de som driver stedet å legge inn en link her. Jeg har en annonse gående her inne på 3. semester øverst på siden og lurer på om dere kan gi meg tilbakemelding på nettbutikken min? Det er helt topp hvis dere kan si noe om hva dere forventer av en nettbutikk. Hvis dere har lyst kan dere gå inn og bli med i trekningen av en startpakke Alt dere trenger å gjøre er å svare på noen spørsmål.

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skyver litt på denne:) Vil gjerne høre hva som skal til for at dere handler på nett...

Skrevet

dytter en siste gang på denne her:), takker for alle tilbakemeldinger...

Skrevet

kan hende jeg er blind, men hvor er linken lissom????:P

Skrevet

den er jo over innlegget der:) ser du den ikke?

Skrevet

Heisann!

Synes det var fine sider og bra nettbutikk.

Fyllte også ut skjema for å bli med i trekning av en startpakke :0)

 

Det første jeg la merke til som jeg "savnet" var litt bedre/skarpere bilder av varene dine ellers synes jeg det var veldig bra.

 

Lykke til videre!

 

Mvh Mona

Skrevet

Den heter startpakkene.no

Men du som har den siden, hva er det i startpakken til mor?

Jeg gikk inn på den, men fikk ikke opp noen produkter på den. Hva er det i den startpakken?? Fikk bare opp prisen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...