Gå til innhold

Noen som er litt bekymret for å løpe omkring overalt om dagen...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sånn som meg!!

har litt angst for at vannet skal gå eller no,og jeg er midt i byen eller blant masse folk en plass....

føler liksom at en fødsel er ganske så privat,og har ikke akkurat lyst til å ligge å hyle å skrike blant en masse fremmende folk!!!hehe:)

hadde ganske rask fødsel forrige gang(3 1/2 time!)og jordmor sier til meg at det kommer sikkert til å ta minst like kort tid nå!!!

har 2 uker til termin,og han har festet seg og ligger dypt nede,så det kan jo skje når som helst,men har ikke akkurat lyst til å bure meg inne heller...huff,så mye rart man skal bekymre seg for...dilemma...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker jo på det jeg og..Jm sa på tirsdag at det kunne skje i nærmeste framtid.., selv om terminen er den 25. Fødte en dag før sist. merker at jeg er usosial, og vil helst bare gå ut med mannen min på slep. Vannet gikk ikke sist, så lurer fælt på hvordan det foregår. Står man der med en dam liksom? Ikke særlig kult akkurat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt sånn jeg også! Har termin 25. jeg også... Trives veeeldig godt hjemme, men samtidig er det godt å kunne komme seg litt ut også! Men vil helst ha med mannen min overalt...

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene nei:) har gått til innkjøp av store bind, samt lagt en liten sengekladd under et pledd i setet på bilen sånn just in case:) Tilbringer mye av tiden hjemme nå, drar bare i butikker når jeg må. Har ikke termin før om 13 dager jeg da, men kan jo skje før. Vet jo aldri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det sånn jeg også. Skal jeg ut, vil jeg kjappest mulig hjem igjen :o) Har også termin 25.

Storkoser meg hjemme, og har gjort alt klart. Vasket ned hele huset, hver krok og krik er gullende ren, alt til den lille guttten vår er kjøpt inn og alt annet vi trenger også for den sak skyld. Så alt det praktiske er unnagjort. Til og med endel julegaver, så jeg er kjempefornøyd med meg selv ;O) I dag var vi på lunsj med en kompis, og det var jo kjempekos! Jeg går jo ut, men jeg følte jo på at jeg ville litt hjem igjen også, he, he. Trygt det, vet dere ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...