Gå til innhold

Mor til gunnar ! Jeg ble bare nysgjerrig ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står prosentene i nicket for? De forandrer seg jo...

:-)

 

Snakk om nysgjerrigper da :-) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye mamma jeg er. altså hvor mye jeg har småen.

 

det hele begynte med at jeg og en kompis hadde det litt morsomt i fylla meg og regne ut hvor mye mamma jeg er. men i mangel på selvinsikt så lot jeg vær og regne over om det var riktig dagen etter og tilførte det ukritisk til etter nicket mitt.

men så kom en annen her i går og lurte på om jeg kunne regne ut hennes prosent. og da så jeg jo tydelig at min var feil og regnet over og rettet opp... hehe..

så jeg har vært 92,7 % mamma hele tiden. men etter jul forandrer det seg nok

Skrevet

..Det var dte første jeg la merke til:) Går ut fra at hun har nå enda mer samvær med barnet sitt? Mener jeg husker at det var noe i den dur. Om det stemmer, har jeg bare DEN elefanthukommelsen!

Skrevet

bra hukommelse brooklyn! *elefanten min*

Skrevet

glise:) Da var jeg ikke så langt inne i ammetåken likevel..går bare å tusler på utsiden:)

Skrevet

Okay ! Skjønner. Jeg tenkte først noe lignende men så tenkte jeg at man er da 100% mor, er man ikke det, uansett, tenkte egentlig ikke på det med hvor mye man har barnet...

 

Skal han mer til pappan etter jul eller?

Takk for oppklaring uansett, snakk om å lure på mye rart da... Hehe

 

Skrevet

nei jeg tror ikke man tenker så mye over hvor mye man har barna når man er sammen med barnefaren.

 

ja han skal det da er småen litt over 2 år og den forløbige avtallen er ca 70/30. så da får jeg pluttselig masse tid til og sove. det er fint og rart og skummelt, men veldig viktig for småen tror jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...