oups Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hei!. Vi har en vugge som min pappa har malt for et par måneder siden, oljebasert maling. Men det lukter ennå litt maling av den. Er det noen som har erfaring med dette? Er det veldg skadelig å legge den nyfødte i en vugge som ennå lukter litt maling? Blir gal av alt man skal bekymre seg over:-)
Gjest elissa2 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 hei. om den er malt med olje maling for noen mnd siden så skal den jo normalt sett ikke avgi noen gasser nå da.......men kan du ikke sette den under tak ute noen timer i morra og ta en skikkelig vaskerunde på den etterpå for å se om det blir bedre?????? jeg malte min for ca 2 mnd siden,lufta den godt og vaska den nå her en dag,og den lukter ikke.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå