Gå til innhold

IKM mandag 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig klart å sette meg sånn noenlunde inn i terminologien her på bli gravid:) Jeg har to litt store barn fra før og er 35 år og har aldri vært på denne siden før nå når min mann har klart å overtale meg til å få nummer tre...Har som sagt ikm mandag og lurer på om jeg skal teste på søndag morgen. Tror dere det har noe for seg dere som har mer testerfaring enn meg? Har test kjøpt på apoteket, for jeg har ikke kjøpt meg noen billigtest enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har testet siden onsdag, har også ikm på mandag. Har kjøpt noen ekstra sensitive tester så hadde jo et håp om kanskje å få en tidlig positiv. Har selvsagt ikke skjedd da.. Hadde jeg vært lur hadde jeg testet tidligst søndag slik som du har tenkt. Vil anbefale det, tar jo knekken på økonomien med alle disse testene som likevel er kritthvite ;)

Skrevet

Jeg har og ikm på mandag.

Gidder ikke teste før mensen eventuellt uteblir.....er ikke så testoman ;)

Men har endel symptomer da ;)

Skrevet

He he, blir jo så påvirket av disse debattene så nå tok jeg den testen som selvsagt var kritthvit... Skal jo egentlig teste om morgen;) Men nå har jeg ikke tenkt å kjøpe test engang før etter ikm. Det er jo omtrent like vanskelig å vente med det som å holde seg unna sjokolade...

Skrevet

Jeg har bevisst ikke kjøpt tester.....men det har vært vanskelig, hehe!

Er invitert i middag i morgen, og der er det jo vin, mat og kos....så vurderer å holde meg unna alkoholen.

Men er jo så kjipt om jeg ikke er gravid, så i bunn og grunn burde jeg jo ta en test....men føler det er for tidlig uansett.

Skrevet

Kristine 1979

Du går foran som et godt eksempel! Egentlig testet jeg litt fordi jeg fikk litt lyst på rødvin, men selv om den er negativ tar jeg ikke sjangsen...

Har egentlig følt meg litt gravis skjønner du med følelsen av at livmoren utvider seg (les mensaktige kramper)

Skrevet

I disse julebord tider blir det jo vanskelig å holde det hemmelig at vi prøver og i beste fall er gravid. Har ikke lyst til å fortelle det til noen, men jeg er sjelden den som sier nei takk til et glass vin så jeg leter etter unnskyldninger. Har ikke barnevakt til neste julebord så da har jeg en unnskyldning til å kjøre og gå tidlig hjem.

Hva slags sympt har du da?

Skrevet

Jeg har også IKM ca mandag. Har tenkt å ta en test i morgen. Har masse billigtester, så det blir jo ikke sååå dyrt da!!

Skrevet

Det skal jeg også gjore dersom tr som det kalles kommer i neste uke. Hvor er det best å kjøpe dem?

Skrevet

Jeg har også IKM mandag (tror jeg da...) og har testa 3 ganger allerede, he he. alle negative selvfølgelig. Var på grisefylla i går, men orker ikke gå rundt og ha dårlig samvittighet for det for blir vel sånn full som jeg var i går max 1 gang i året. Og ettersom testene er negative og jeg egentlig ikke har noen symptomer som skulle tilsi at jeg var gravid så tenker jeg at jeg lever som om jeg ikke er gravid til det motsatte er bevist... Var ute med jobben til sambo forrige fredag og da kjørte jeg alkoholfritt hele kvelden, men det var også fordi jeg skulle på jobb dagen etter (bakfulle sykepleiere på jobb er ikke helt pop, he he). Om jeg ikke har fått mensen innen neste onsdag så tester jeg en gang til :) (og skal holde meg unna alkoholen fram til da. Skal på jobb i helga så hadde nok ikke blitt noe alkohol på meg uansett...).

Skrevet

Jeg testet i dag, og den var negativ..... En time etterpå fikk jeg plutselig menssmerter, og ett par timer etter det begynte jeg å spotte.... Så da er jeg over i pp9. NÅR SKAL JEG BLI GRAVID DA?????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...