Gå til innhold

Helt ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært igjennom et helvete i dag. Skulle levere barnet mitt hos et familiemedlem som skulle ha han for dagen. Jeg hadde ikke tatt med uteklær, noe jeg ikke viste at hun hadde bedt mannen min om. Hun ble veldig sint og det hele endte med at hun låste meg ute og nektet å åpne dørern slik at jeg kunne komme inn å hente sønnen min. Jeg fikk tilslutt komme inn ( etter kanskje 10 min) etter at hun hadde snakket med mannen min. Dette var utrolig tøft for meg og jeg er helt skjelven enda. Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal takle situasjonen videre. De skal komme til oss for å snakke senere i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her

Det er sikkert ikke lett å sette seg inn i situasjonen min, men ingen som har noen støttende ord?

Skrevet

Hva slags familiemedlem var det her? Hun høres ikke ut som hun er i psykisk balanse.

Jeg ville ikke latt henne passe ungen min mer. Man kan ikke låse folk ut og holde på slik bare pga uteklær. Og det er DITT barn!

Skrevet

Hei, skjønner ikke helt? skulle du ta med utklær for å hente han? eller når du leverte han? Og hva slags familiemedlem er det snakk om? INGEN som har rett til å låse deg ute og ikke la deg hente barnet ditt! Det er ditt barn, og vedkommende setter deg i et dårlig lys for h*n. Er sikker på at ungen din ble litt redd også! Hadde hvertfall aldri latt det mennesket passe barnet mitt igjen om jeg var deg!

Skrevet

Å hjelpes min, denne personen har litt av hvert å "forklare". Vel ikke lett å forklare seg ut av noe slikt. Hadde hvertfall aldri vært noe alternativ å satt barnet dit noe mer, for min del hvertfall... Fortell oss hvordan det gikk da. Husk nå hvertfall på at det ikke er du som har driti på leggen!!!

Skrevet

Hjelpe meg!!!! Hva er det med folk da?

Ikke sett igjen ungen din der mere du..Og ikke lås opp døra når de kommer for og snakke=) hehe

Skrevet

Jeg hadde ikke latt den personen passe barnet mitt mer! Usikker på om jeg hadde villet ha noe kontakt med mennesket i det hele tatt. I alle fall ikke før personen søker hjelp! Sånt gjør man bare ikke!

Skrevet

Takk for støtte. Jeg skulle levere barnet ha hun hisset seg så mye opp at jeg bestemte meg får at nok var nok og skulle ta med meg sønnen min igjen. Det var da jeg ikke fikk komme inn igjen og ble låst ute. Jeg hadde fint kunne leve med ikke å se henne igjen, men føler jeg må tenke på mann og barn i denne situasjonen også. Men jeg vurderer å ikke la henne ha han alene på en laaaang tid.

Skrevet

Høres rart ut, hva er relasjonen til deg? Du MÅ jo ikke levere barnet ditt hos noen, DITT barn, DU bestemmer. Barnet ble jo her egentlig kidnappet....!?

Skrevet

tenke på mann og barn ja.. om du tenker på barnets beste er det lureste kanskje å IKKE la ungen din omgås slike? enig med over her.. ditt barn og du bestemmer. Jeg hadde klikka i vinkel om noen hadde låst meg ute fra mitt eget barn!!

Skrevet

Nettopp for barnets skyld hadde jeg ikke latt dette mennesket passe barnet flere ganger.

Skrevet

Her er det jo helt klart snakk om et menneske som er psykisk syk..

Skrevet

Lagret litt tidlig...

Basert på det lille jeg ser her tror jeg ikke jeg ville latt henne hatt ungen en hel dag igjen.. Er det svigermor det er snakk om? Siden du må tenke på sambo..

Men, ville jo vært naturlig å ha med uteklær når ungen ska være der hele dagen da.. Selv om hennes reaksjon ikke kan unnskyldes av det..

Skrevet

HI

Hun har nå bedt om unskyldning, men mener jeg også brude!!! Jeg smalt jo tross alt i døren før jeg ble låst ute!!! Jeg har bestemt meg for at hun ikke skal få passe ungene alene før hun har bevist at hun ALDRI kommer til å gjøre noe sånt igjen. Tenkte jeg skulle sende en melding, bedre det enn at hun klikker igjen. Eller kansje det er like greit at hun klikker på meg?

Skrevet

Du trenger da ikke sende henne nonen melding.

Det er bare å ikke la henne passe ungen din mer. Hun tar nok tegninga etter hvert.

Skrevet

Men de skal egentlig passe ungene til uka. Kansje jeg bare skal si at vi ikke skal bort likevell. Du har vel rett, jeg skylder henne vel egentlig ikke en forklaring.

Skrevet

Utfra den "forkorta" versjonen er det vel dumt av folk her å betegne vedkommende for psykisk syk.

Dersom dette er svigermor bør dere virkelig snakke sammen senere idag ja, og dersom dette er måten hun reagerer på når hun blir sint bør hun tenke godt gjennom måten hun reagerte på idag før hun får lov til å passe flere ganger.

Hvordan gikk praten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...