Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan en regne med å se en kul på magen? Er i uke 13. Er normalvektig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også normalvektig, og 175 høy, og litt lang i ryggen. Jeg ventet også utålmodig på magen, men den har vel egentlig først kommet nå, og nå er jeg 22+2. Er i alle fall nå andre kan se det. Jeg merket vel forskjell spesielt fra uke 17-18, men det er først nå Junior har begynt å vokse så det merkes.

Det skal sies at jeg kjente liv i uke 15 (morkaka ligger bak mot ryggen på meg, så jeg kjenner det relativt lett), og det var mye morsommere enn mage! Det er faktisk ganske fantastisk at livmora kan vokse så mye, uten at det synes på utsiden. Kjedelig for oss utålmodige sjeler, men alikevel ganske fasinerende ;-)

Skrevet

Eg er i uke 25 nå og begynner å få sonn sjikkeli gravid mage nå, endeli!

eg er 170 høy og har litt magemuskler, og er normalvektig.. Dette varierer veldig, noen får i uke 12, å andre, som meg, i uke 25.. Hvor stort bekkene ditt er har også noe å si.. For meg virker det ut som om di fleste begynner å få mage i uke 17-18, men er jo veldig individuelt :)

Skrevet

Du kan vel begynne å kjenne etter om du kjenner livmoren nå. På meg viste ikke kulen på magen før jeg var 22 uker på vei første gang. Nå viser det såvidt, og jeg er 18 uker på vei, straks 19. Så tror det er individuelt. Men jeg kjente jo nederst på magen at jeg ble større.

Skrevet

Jeg ventet også og trodde en periode at inni magen min kan det virkelig ikke være noe, det må være innbilt svangerskap;) Men så kjente legen min på livmoren min utenpå magen rundt uke 15 og konstaterte at alt var helt som det skulle - og så i uke 17 kom en liten kul, og nå som jeg er over 20 uker så begynner magen virkelig å se gravid ut. Magen den kommer, så bare nyt den tiden hvor du slipper å slepe rundt på en masse ekstra og hvor du kan bruke mesteparten av klærne du har fra før...Og nyt heller den store magen den siste halvdelen av svangerskapet:) Leste svar fra en jordmor på akkurat dette spørsmålet og hun svarte at mange førstegangsfødende ikke får mage før uke 18 - 19, det er helt vanlig. Sterke magemuskler har jo også litt å si!!

Skrevet

jeg hadde fått litt mage i uke 13 jeg.. litt altså, men nå er jeg i uke 16, og da ser en mere tydlig at jeg er gravid:) har ikke lakt på meg et gram enda, og hadde helt normal vekt fra før:)

men dette er vel veldig induvduelt tenker jeg.. jeg er tross alt kun 150cm høg, så det strekker seg ikke så mye oppover kan du si;p

Skrevet

noen får jo aldri mage, min nabo fikk aldri noen mages om kunne tilsi at vi trodde hun var gravid.... Hun bar barnet inn mot ryggraden sier legen.

Jeg for min del håper magen holder seg borte så lenge som mulig denne gangen også, Jeg forstår ikke helt hva det er å trakte etter å ha en diger deistete mage som bare er i veien...... Skikklig upraktisk hele magen spørr du meg!!!!!!

Sist gang kom den i ca 6 mnd, nå er jeg 14 uker på vei og ingen antydning heldigvis.

Skrevet

Er i uke 20 nå å ingen mage enda,er også normalvektig... går å venter på denne gravid magen, men den kommer vel tidsnok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...