Gurine Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har vært litt sår i lysken i det senere. Har måttet gå med store vide truser for at det ikke skal gnage på sidene der. Er litt rund ama, og det blir fort veldig svett og konstant fuktig på sidene der nede. Tok en liten runde med barbering idag, og når jeg sjekket med speilet etterpå, så oppdaget jeg at jeg har rød eksem på sidene i lysken. Hvordan kan jeg bli kvitt det igjen da? Kan vel ikke smøre med hydrokortison der nede liksom? Er liksom både på tissen og motsatt side på innsiden av lårene. Smurte på litt vanlig soppkrem jeg da, men vet ikke om det vil være til noen hjelp. Noen som har opplevd det samme og har noen råd?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Har også hatt litt rød irritert hud der hvor trusestrikken går, og sist jeg barberte meg fikk jeg det også på de ytre kjønnsleppene (så ingen mer barbering her...). Det som hjelper meg er luft (altså ikke trange bukser, truser osv), sinksalve og innimellom litt natusan babypudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå