Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 I så fall, hvilket merke? Er det viktig for dere at produktet er fremstilt på en økologisk/og eller etisk måte? Spiller sukkernivået en rolle? Og hva med pris? Tusen takk for hjelpen, holder på med markedsundersøkelse ...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 ja men bare den jeg lager selv...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg gir barna smoothies, men lager selv! Har oppi en halv banan, litt yogurt(??), frossen jordbær, litt mana..Veldig mye bedre enn det man kjøper!
ScaryMama Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Ja, men lager for det meste selv. Hvis vi kjøper så er det viktigste at den ikke inneholder sukker / kunstig søtning og er kun fremstilt av naturlige råvarer.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg og gir litt av den jeg lager selv.Frossne bær, yoghurt og litt juice. begynte å gi når hun var 10mnd siden det blir anbefalt å vente med yoghurt til etter 10mnd, men man kan jo lage uten yoghurt og.
birrisj05.02.09 Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Økologisk mat gir ofte mindre næring.. mitt tips er å lage smoothie selv.. gjør man enkelt.. de ferdige greiene inneholder sikkert mye sukker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå