Youngster*mamma* Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 I dag gikk slimproppen hos meg, og i hele natt og i dag har jeg hatt uregelmessige menssmerter. De varer ikke lenge om gangen, og kommer litt i "hytt og vær", men er vondt når de kommer. Er 2 dager over termin. Tror dere det skjer noe i løpet av helgen?? Er såååå klar.
Youngster*mamma* Skrevet 14. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2008 dytter litt på denne;)
Mamma88Lucas08 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Ja, vi får tro det skjer iløpet av helga! Lykke til!
Kikki1982 Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hei! Hos meg gikk slimproppen morgenen etter termin, og jeg fødte samme dag! Men det kan jo være veldig forskjellig fra person til person, men håper for din del at det er noe stort på gang! Jeg hadde menssmerter natta før, veldig uregelmessige, men opp i mot 10 min. mellom på det mest regelmessige i starten. Lykke til!
Youngster*mamma* Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 Har ganske kraftige menssmerter nå sor er i korsryggen og nederest i magen. Har kommet 4min, 6 min, 8min, 5,5 min, og vart mellom 30-60 sek. Ganske vanskelig å vite om det skjer eller om det kommer til å gi seg.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Høres ut som noe er på gang! Du kan jo ringe føden og høre hva de sier?
Youngster*mamma* Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Jepp. Fant ut at det sikker var på tide og ringe. Har 50min kjøring, så greitt å være litt forberedt;) På føden sa de at dersom det fortsatte og var like sterke smerter neste hall timen/timen, så kunne vi bare komme inn. Håper for all del at det ikke bare stopper opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå