Vannmann35 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Blodprøven jeg tok hos legen viste at jeg hadde litt lav blodprosent og jernmangel. Skal altså ta jerntilskudd og følges opp av lege en gang i månden. Noen som har fåt samme beskjed, eller har erfaring med dette? Hva innebærer det egentlig? Vanlig hos gravide?
Kamomilla:-) Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hei! Dette er helt normalt - blodprosenten synker alltid under graviditet! Og så stiger den gjerne litt mot slutten igjen. Men det er vikitig å ikke ta jern før legen gir beskjed om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå