Gå til innhold

plutselig værre med kvalmen i uke 12??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 12,5 uke nå, og synest at kvalmen har blitt mer intens når den kommer(den kommer og går og relatert til stress, lite mat, søvn, for varm osv....) men nå er den så sterk at jeg nesten vil spy, før har det vært mere uggen....

Noen med erfaringer eller synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært svært heldig når det kommer til kvalmen. Fikk det rundt uke 8 og den ble borte rundt uke 13. Det var også kveldskvalme, og ikke morgenkvalme, så de vanlige tankene om at man "skal" være kvalm før 12 uker, og om morgenen, er nok veldig individuelt. Det gjelder sikkert for de fleste, men for mange så kommer den hersens kvalmen i alle kombinasjoner og styrker.

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, og kan ikke annet enn å si at du må kjøpe deg fersk ingefærrot og ta små tygg av den når kvalmen kommer snikende.... Jeg fikk ikke i meg mat og slet veldig. Men den rota hjalp meg i gang med spisingen og kvalmen ble så og si borte..Nå spiser jeg igjen, heldigvis:S :)

Lykke til...

Skrevet

Jeg har vært småuggen nesten hele tida og nesten hele dagen. Da jeg kom til uke 11 ble det plutselig mye verre. Hadde lyst å kaste opp flere ganger og brakk meg en del, men på onsdag var jeg 13 uker og de siste 3 dagene har jeg vært i kjempegod form. Håper det fortsetter. Får jo håpe kvalmen din også gir seg snart for det er slitsomt å være så mye kvalm.

Lykke til:-)))

Skrevet

hei , jeg har vært i kjempe form i en uke men så kom den liksom verre enn noengang tilbake ...var bare kvalm før men nå spyr jeg ...

Hjleper med ingefær!!!

Skrevet

VAR VELDI GLA FOR AT EG SLAPP KVALMEN HEILT FRAM TIL VEKE 8-9.MEN SÅ KOM KVALMEN,OG DET MYKJE VERRE ENN NOKON GONG FØR,ER 2.GANGS!

EG SPYR SÅ SNART EG FÅR ARBEIDSPULS ER SVOLTEN EL.FOR METT.NÅR EG ET FEIT MAT.EL MAT MED STERK SMAK.

NÅR MANNEN SKIFTER BLEIE PÅ UNGEN OG NÅR EG SJØLV ER PÅ DO (HEHE=)

HÅPLØST HER DAMER-SÅ JA MYKJE VERRE ETTER UKE 9.

ER NÅ 13+2 OG SPYR ENDA VED DET MINSTE LILLE STYR.

MEN ET GODT-EG SPYR OG BLIR FERDI MED DET OG GÅR Å ET ATT..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...