Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Da jeg var barn så fikk jeg nesten ikke noe hjelp til leksene. Jeg ble avvist når jeg spurte om hjelp til leksene. Når jeg ikke forstod oppgavene, fikk jeg juling for det. Jeg har tatt opp det med moren min nå i den senere tid, og hun sier at hun husker det. Hun innrømmer det til og med uten å angre at hun torde nesten ikke å hjelpe meg med lekser, fordi hun var redd for å lemleste meg. Jeg blir knust når jeg hører henne si dette, og når jeg tenker tilbake på det. Det er forkastelig av foreldre å gi barna sine juling fordi de ikke forstår leksene sine. Det er direkte ødeleggende også. Man kan få ødelagt sin selvtillitt for livet hvis man skal skjelles ut og lemlestes når man ber om hjelp til leksene.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hæ? Alvorlig talt? Hun ville ikke hjelpe deg med leksene, fordi hun slo med vilje når du ikke skjønte oppgavene? MM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå