sjokopops Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Vi skal bare slappe av og kose oss. Skal til fotograf i morgen:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg skal drikke meg av hengslene. Eller iallfall litt =)) Ellers skal jeg baaare kose meg sammen med bestevenninna mi, sove lenge og forte meg å nyte snøen litt før den forsvinner igjen.
May-juli07+mai09 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 i dag har vi kosa oss inne og vært en tur hos nabo`n (mads sine ekstra besteforeldre) og nå er det snart middag og barne-tv... i morra blir det litt mathandling og kake på baker`n også kommer bestemor på besøk og skal overnatte til søndag søndag skal vi ut å leike på bhgområdet og ta med lunsj og kakao ) så ja da var helga over! gitt!!!
It's all about me Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Akkuarat det samme som alle andre helger. Legge barna rundt 19, sette meg i sofaen og trykke litt på fjernkontrollen, legge meg ved elve-tolv tiden..... Spennende liv jeg har gitt, noen som vil bytte???
Koseklompen Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Kose oss hjemme med unntak fra ukentlige handleturen. Skal og gå på tur og ha med oss kakao og virkelig hygge oss På søndag skal vi på taco-kveld hos tuppa sin tante og onkel i det nye huset
Gjest Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg skal velge ut bilder, og ta et julebilde av guttene til kalenderen til neste år, og bestille den i julegave til beste og oldeforeldre. Også skal jeg hjelpe eldstemann å lage en sånn kalender som man lager selv med bilder og tegninger, som han skal gi pappan til jul, for han er ikke hjemme i helga. Også skal jeg ise av fryseboksen og vaske kjøleskapet, så det er plass i frysern når vi skal begynne å bake litt til jul.
celodi Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 En rolig kosehelg!!! Sambo hadde fri i dag,og jeg jobbet halvdag..Hentet ungene tidlig fra skole og bhg..Skal kose oss med taco på tidligkvelden og litt godis.. Vet ikke akkurat hva vi skal i morgen og søndag,men kose oss med ungene skal vi=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 I morra skal jeg rydde og bake muffins.. På kvelden skal junior være hjemme sammen med pappa'n, mens jeg er på konsert sammen med mamma.. Søndag formiddag skal jeg bake bløtekake, før familien kommer på ettermiddagen i bursdagen til junior! =)
tonebf Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Har barnefri i helgen så jeg skal jobbe som vanlig
lego Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Vi skal feire bursdagen til mini som blir 3 år på søndag! også skal vi passe nevøen vår på 2 mnd i noen timer, mens mor og far er på julebord. Gleder meg masse til begge delene!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 I kveld skal eg til en nabo på perfect home party. "Lete" etter noen julegaver. I morgen skal eg ut å demonstrere selv - Herbalife. Vise fram julegave tips eg har i min egen lille butikk. Har jo også fri fra mine fire småbarn. Så lurer litt på å gå ut med venninnene i morgen kveld. Men tror det blir tatt veldig på spraket eventuelt. Ha en fin helg alle sammen.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Skal på besøk til ei vennine i morgen formiddag, så hjem å lage middag og pakke, og så skal jeg, ungene, naboen og svigermor på tur med danskebåten:) Hjemme igjen på søndag
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Mamma ville låne småen, så vi kjører henne ut der utpå ettermiddagen i morgen. Inviterer muligens et vennepar på middag og vin/øl (ikke til meg da), eller bare slapper av vi to med en film. Søndag skal vi spise middag hos mamma, og kose oss med småen og hverandre resten av søndagen=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Gubben har jobbhelg så jeg og ungene skal kjøpe litt vaniljekrem i morgen og bake visstnok verdens beste vaniljekake =)) Søndag skal vi prøve å få lista litt i stua og male taklistene. Og rett og slett bare slappe av,.....
Soleie m/3 gull :) Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 skal på julebord med jobben i morgen, gleder meg som en ungen!!!!!!
Gjest Skrevet 14. november 2008 #17 Skrevet 14. november 2008 Jeg skal i allefal ikke jobb *gni inn* Skal besøke besteforeldre i morgen, og bade med ungene på søndag.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 14. november 2008 #18 Skrevet 14. november 2008 ikke jeg heller for jeg har permisjon=) hehe. har dåp på søndag, så har en del å gjøre klart i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå